آهنگ جدید آصف آریا به نام «عشق تو بسه منه عطرت همیشه رو مچ دست منه»
بهترین نوع لباس زیر برای مردان چیست و از کجا تهیه کنیم؟
آبپاش شکارچی برای روف گاردن
یک سالن زیبایی حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟
آهنگ جدید سالار عقیلی در تیتراژ سریال معمای شاه
دیزل ژنراتور: مکانیسم عملکرد، کاربردها و مزایا
یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

قیمت اجاره ویلا در قبرس شمالی


قبرس جزیره ای با آب و هوای مطبوع است و به بهشت ​​مدیترانه ای معروف است و اجاره ویلا در قبرس از زمانی که صنعت گردشگری در قرن گذشته توسعه یافت محبوبیت پیدا کرد. به طور معمول، بزرگترین متقاضیان برای اجاره ویلا در قبرس افراد ثروتمند بودند. اما جالب اینجاست که تقاضا برای خرید ویلا در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. دلیل آن محدود بودن مساحت جزیره و مساحت و اشرافیت اسناد قبرس شمالی است. و علاوه بر این نسبت بالای ویلاهای اجاره ای در قبرس به قیمت فروش باعث شده تا کسانی که آرامش این جزیره را تجربه کرده اند به فکر داشتن مقصدی دائمی برای تعطیلات خود در این بهشت ​​زیبا باشند.

قیمت اجاره ویلا در قبرس و سایر کشورهای مدیترانه ای را مقایسه کنید.

یونان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در مدیترانه است و به همین دلیل اجاره ویلا در این کشور بالاست. به عنوان مثال اجاره ویلای توریستی در آتن، پایتخت یونان، در تابستان به طور متوسط ​​1500-2000 یورو برای هر شب است. در جزایر یونانی مانند کرت، میکونوس و رودس، این تعداد معمولا بیشتر است.

اسپانیا اسپانیا یکی دیگر از مقاصد گردشگری محبوب در خاورمیانه است. قیمت اجاره ویلا در اسپانیا نیز بسته به منطقه و امکانات ویلا متفاوت است. به عنوان مثال اجاره یک ویلای سه اتاقه در مادرید، پایتخت اسپانیا، به طور متوسط ​​برای هر شب 1000 تا 1500 یورو در تابستان هزینه دارد. این درصد در شهرهای ساحلی اسپانیا مانند بارسلونا، والنسیا و مایورکا مشابه است.

ایتالیا به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان، ایتالیا نیز یکی از کشورهایی است که اجاره ویلا در آن بسیار بالاست. بنابراین اجاره ویلا در رم، پایتخت ایتالیا در فصل توریستی به طور میانگین از 1200 تا 1800 یورو برای هر شب است. نرخ ها معمولا در شهرهای ساحلی ایتالیا مانند فلورانس، ونیز و ناپل بالاتر است.

فرانسه فرانسه همچنین گران ترین کشور در دریای مدیترانه است به عنوان مثال، اجاره یک ویلای سه خوابه در پاریس، پایتخت فرانسه، به طور متوسط ​​2000 تا 2500 یورو برای هر شب هزینه دارد. شهرهای ساحلی فرانسه مانند نیس، مارسی و سن تروپه دارای تعداد بالاتر یا کمتری هستند.

ترکیه ترکیه به دلیل ارز قوی لیر نسبت به سایر کشورهای مدیترانه ای مقصد گردشگری محبوب تری است. برای مثال اجاره یک ویلای سه خوابه به طور متوسط ​​شبی 500 تا 700 یورو هزینه دارد. این قیمت مشابه سایر شهرهای ساحلی مانند آنتالیا، کوش آداسی و بدروم است.

قبرس شمالی به دلیل آب و هوای آن با بیش از 320 روز آفتابی در سال و امنیت بسیار بالا، قبرس شمالی به مکانی برای تفریح ​​و درآمد برای ثروتمندان و سرمایه گذاران تبدیل شده است. قیمت اجاره ویلا در گیرنه از شبی 400 تا 1500 پوند می باشد. این مقدار در مقایسه با سایر کشورها (به جز ترکیه) بسیار ناچیز است.

نسبت درآمد اجاره به قیمت ملک

بازار املاک قبرس شمالی یورومای در سال های اخیر رشد بسیار بالایی داشته است. به همان میزانی که گردشگر رشد می کند، در اجاره کوتاه مدت ملک، سرمایه گذار خریدار ملک نیز رشد می کند. بنابراین ما شاهد افزایش ارزش اجاره و معاملات ملکی هستیم. اما اگر بخواهیم رابطه اجاره و ارزش ملک را به طور کلی بررسی کنیم، این مقدار بین ده تا پانزده درصد ارزش ملک در قبرس شمالی در نظر گرفته می شود. به عبارت دیگر، اگر ملک را اجاره کنید، می توانید 10 تا 15 درصد از ارزش ملک را به عنوان درآمد اجاره دریافت کنید.

بهترین شهر برای اجاره ویلا در قبرس شمالی

بدون شک گیرنه بهترین مکان برای هزینه اجاره ویلا در قبرس شمالی یورومای است. البته منظور ما منطقه گیرنه است نه مرکز شهر گیرنه. زیرا مرکز شهر گیرنه مکانی شلوغ است که برای استراحت مناسب نیست. در اطراف شهر گیرنه مناطقی مانند آلسانجک، اسن تپه، چاتال کوی و تاتلی سو وجود دارد که بهترین انتخاب برای سرمایه گذاران برای پیش خرید و مشارکت در ساخت ویلا است. دلیل این انتخاب در کنار آب و هوای خوب و مطبوع، عدم مجوز دولت برای ساخت بیش از دو طبقه در این مناطق است. این تصمیم عاقلانه دولت باعث شد تا این مناطق ساختار گردشگری خود را حفظ کنند و به طبیعت آسیب نرسانند.

البته دلیل دیگر موقعیت جغرافیایی منطقه گیرنه است که بین کوه های بس پرمک و دریای زیبای مدیترانه قرار گرفته است. طبیعت گیرنه به طور باورنکردنی همیشه سبز است. هیچ آفتاب خسته کننده ای وجود ندارد، خورشید حالت دلپذیر و دلپذیری دارد. و در طول سال بادهای ملایمی از دریای مدیترانه به سمت کوه های سرسبز می وزد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.