سئو برای محصولات فروشگاه چیست؟
آهنگ جدید شاهین بنان به نام «یادمه هنوز همینجا یه روز گفتی زندگیمی»
قهوه گانودرما دکتر بیز: نوشیدنی سالم با خواص شگفت‌انگیز
کابل شبکه چیست و چرا اهمیت دارد؟
آهنگ بخواب تا رنگ بی مهری نبینی
نحوه مهاجرت به ترکیه
یکشنبه ۰۲ دی ۰۳

سئو برای محصولات فروشگاه چیست؟

 یک زنجیره کوچک می تواند به رقبای شما فرصتی بدهد تا موقعیت شما را در صفحه نتایج گوگل بدست آورند. اگر شما از مزایای سئو استفاده نکنید، رقبای شما این کار را خواهند کرد.

مشتریان فروشگاه های اینترنتی اغلب از صفحه اصلی وارد می شوند، صفحه محصولات فروشگاه را مشاهده می کنند و از آنجا به صفحه محصول مورد نظر می رسند که این تصور اشتباه بسیاری از افراد است.

واقعیت این است که صفحات محصول در صفحه فروشگاه می تواند ترافیک ارگانیک زیادی را از کاربرانی که آماده خرید هستند جذب کند. از طرفی صفحه محصول آخرین صفحه ای است که مشتری قبل از تکمیل خرید می بیند. بنابراین، اگر سئو صفحه محصول در استراتژی سئو صفحه فروشگاه شما گنجانده نشده است، باید بدانید که موقعیت بسیار خوبی را از دست داده اید.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. چه سایت شما از وردپرس یا ووکامرس استفاده کند یا کدگذاری شده باشد، این راهنما برای شما مفید خواهد بود.
خدمات سئو سایت فروشگاهی را از دایان نت بگیرید.

محصولات سئو چیست؟

سئوی محصول (سئوی صفحه محصول) به بهینه سازی وب سایت فروشگاه برای افزایش رتبه آن در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) اشاره دارد و عمدتاً شامل فعالیت های سئوی درون صفحه می شود.

چرا بهینه سازی صفحه محصول آسان نیست؟

از نظر سئو، مشاهده صفحه محصول در فروشگاه اینترنتی بدون لینک دادن به سایر قسمت های سایت امکان پذیر نیست، زیرا موتورهای جستجو این کار را انجام نمی دهند. صفحات مختلف سایت بر یکدیگر تاثیر یا تاثیر منفی دارند، بنابراین باید مراقب صفحه باشید. موتور جستجو همچنین تمام فروشگاه های شما را جستجو می کند.

بهینه سازی صفحات محصولات فروشگاهی باید روی این صفحات بدون از دست دادن نمای کلی سایت متمرکز شود. به عبارت دیگر، باید ببینید که صفحه محصول چگونه با بقیه سایت ها هماهنگی دارد.

برای درک بهتر معنی توضیحات سایت، تصور کنید که باید:

صفحات محصول و صفحات دسته بندی برای کلمات کلیدی مشابه با هم رقابت می کنند.

انواع محصولاتی وجود دارد که بسیار شبیه به یکدیگر هستند (مثلاً رنگ های مختلف یک پیراهن).

محصولاتی هستند که در دسته های مختلف قرار می گیرند

برخی از محصولات دیگر تولید نمی شوند یا تاریخ مصرف آنها تمام شده است و نمی توان آنها را فروخت.

حل این مشکلات ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما نگران نباشید. در زیر نگاهی دقیق تر به نحوه حل این مشکلات خواهیم داشت.

به کارگیری اصل پارتو و طرز فکر رشد

در زمینه سئو فروشگاه ها بیشتر با سایت های بزرگ سروکار داریم و کار در سایت های بزرگ با سئو سایت های کوچک متفاوت است. به عنوان مثال، در یک سایت بزرگ نمی توانید تمام مشکلات و موانع را برطرف کنید. اما خبر خوب این است که شما مجبور نیستید همه مشکلات را برطرف کنید. تا زمانی که روی دسته ها و صفحات محصول با درآمد و حاشیه بالا تمرکز کنید، خوب خواهید بود.

احتمالاً متوجه خواهید شد که 20٪ از صفحات دسته بندی سایت شما 80٪ درآمد شما را ایجاد می کند. پس بهتر است همان 20 درصد را هدف گذاری کنید. این اصل به عنوان اصل پارتو شناخته می شود. پس از تسلط بر این 20% و حل مشکلات مربوط به آن، می توانید به دسته های دیگر بروید.

اگر می‌خواهید نقشه‌ای برای تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی که باید انجام دهید ایجاد کنید، بهتر است از یک ذهنیت رشد استفاده کنید که شما را تشویق می‌کند تا روی مهم‌ترین و موثرترین چیزها تمرکز کنید تا به هدفی که باید برسید. در مورد وب سایت های فروشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد: نحوه تولید نام محصولات، نحوه ساختاربندی قالب محتوای اطلاعات محصول و نحوه بهینه سازی قالب محصول.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.