آیا فکر می کنید در طول روز با چند آرم یا نشان روبرو هستید؟ درست وقتی این مطلب را می خوانید ، احتمالاً برخی از انواع آرم های اطراف شما وجود دارد. در حین خرید ، پیاده روی در پارک یا به دنبال شبکه های اجتماعی ، دائماً با مارک های مختلف در تماس هستید. ممکن است برای شما بی اهمیت به نظر برسد ، اما این نمادها بخشی جدایی ناپذیر از شرکت ها برای ایجاد برند هستند. البته قبل از طراحی آرم ، احتمالاً سوالات بی شماری خواهید داشت. سؤالاتی مانند چرا یک آرم خاص برای فعالیت شما یا یک آرم حرفه ای باید داشته باشد؟
در فریلنس پروژه ، ما توضیح خواهیم داد که آرم یا آرم چیست ، تا انواع آرم ها را بدانیم و اصول طراحی حرفه ای را بشناسد و توضیح دهد. در پایان این موضوع به ما بپیوندید تا از اهمیت و استفاده از آرم برای شرکت ها مطلع شوید.
طراحی لوگو چیست؟
قبل از دانستن انواع آرم ها ، باید تعریف آرم را بدانید. در حقیقت ، آرم یا نشان یک طراحی گرافیکی است که از کلمات ، تصاویر و رنگ هایی که برای شناسایی یک برند یا محصول استفاده می شود ، تشکیل شده است. برخی از انواع آرم ها در شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارد که در زیر ارائه خواهیم داد. به طور کلی ، یک آرم خوب یک & amp ؛#39 را ارائه می دهد. شرکت ، یک شرکت و یک سرویس عمومی. همه شرکت های حرفه ای از یک آرم به یاد ماندنی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، فکر کردن در مورد Coca -lala ، Nike ، Adidas ، Pepsi و غیره. مطمئناً آرم خود را تصور خواهید کرد.
ارائه انواع مختلف آرم ها
همانطور که گفتیم ، این آرم دارای انواع مختلفی است ، اما به طور کلی می توان آن را به سه دسته تقسیم کرد. بسته به نوع شنوایی تجاری و مقصد ، طراحی آرم می تواند متفاوت باشد.
آرم نوشته شده
Wordmark یکی از انواع نمادهای مورد استفاده در طراحی آن است. در طراحی آرم ، برند یا شرکت با ابعاد و شخصیت مشخصی منحصر به فرد و خاص است. در حقیقت ، برای طراحی WordMack ، علاوه بر نیاز به خلاقیت ، مارک باید به وضوح نوشته شود. بهتر است با یک فریلنسر همکاری کنید تا این آرم ها را طراحی کنید.
ویدیوی آرم
آرم تصویر ، که به آن مارک مارک نیز گفته می شود ، با طراحی گرافیکی یا یک تصویر خاص ساخته شده است. آرم بصری کمی پیچیده تر از نوع نوشتن است و حداقل شناخت برند باید از آن آگاه باشد. به عنوان مثال ، آرم تلگرام یا اپل از این نوع است. همچنین استفاده از یک نماد خوب و تصویری برای طراحی آرم بسیار مهم است.
آرم ترکیبی
همانطور که از نام آن پیداست ، این نوع تدوین آرم نوشتاری و بصری ایجاد می شود. به عنوان مثال ، آرم برند PUMA نمونه ای مشهور از یک آرم ترکیبی است. استفاده از هر نماد به نوع فعالیت ، عموم و سلیقه آن بستگی دارد. به یاد داشته باشید ، یکی از مهمترین بخش های بازاریابی و برند طراحی آرم است. بنابراین ، بهتر است قبل از طراحی نهایی با یک گرافیست مشورت کنید.
در فریلنس پروژه ، ما توضیح خواهیم داد که آرم یا آرم چیست ، تا انواع آرم ها را بدانیم و اصول طراحی حرفه ای را بشناسد و توضیح دهد. در پایان این موضوع به ما بپیوندید تا از اهمیت و استفاده از آرم برای شرکت ها مطلع شوید.
طراحی لوگو چیست؟
قبل از دانستن انواع آرم ها ، باید تعریف آرم را بدانید. در حقیقت ، آرم یا نشان یک طراحی گرافیکی است که از کلمات ، تصاویر و رنگ هایی که برای شناسایی یک برند یا محصول استفاده می شود ، تشکیل شده است. برخی از انواع آرم ها در شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارد که در زیر ارائه خواهیم داد. به طور کلی ، یک آرم خوب یک & amp ؛#39 را ارائه می دهد. شرکت ، یک شرکت و یک سرویس عمومی. همه شرکت های حرفه ای از یک آرم به یاد ماندنی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، فکر کردن در مورد Coca -lala ، Nike ، Adidas ، Pepsi و غیره. مطمئناً آرم خود را تصور خواهید کرد.
ارائه انواع مختلف آرم ها
همانطور که گفتیم ، این آرم دارای انواع مختلفی است ، اما به طور کلی می توان آن را به سه دسته تقسیم کرد. بسته به نوع شنوایی تجاری و مقصد ، طراحی آرم می تواند متفاوت باشد.
آرم نوشته شده
Wordmark یکی از انواع نمادهای مورد استفاده در طراحی آن است. در طراحی آرم ، برند یا شرکت با ابعاد و شخصیت مشخصی منحصر به فرد و خاص است. در حقیقت ، برای طراحی WordMack ، علاوه بر نیاز به خلاقیت ، مارک باید به وضوح نوشته شود. بهتر است با یک فریلنسر همکاری کنید تا این آرم ها را طراحی کنید.
ویدیوی آرم
آرم تصویر ، که به آن مارک مارک نیز گفته می شود ، با طراحی گرافیکی یا یک تصویر خاص ساخته شده است. آرم بصری کمی پیچیده تر از نوع نوشتن است و حداقل شناخت برند باید از آن آگاه باشد. به عنوان مثال ، آرم تلگرام یا اپل از این نوع است. همچنین استفاده از یک نماد خوب و تصویری برای طراحی آرم بسیار مهم است.
آرم ترکیبی
همانطور که از نام آن پیداست ، این نوع تدوین آرم نوشتاری و بصری ایجاد می شود. به عنوان مثال ، آرم برند PUMA نمونه ای مشهور از یک آرم ترکیبی است. استفاده از هر نماد به نوع فعالیت ، عموم و سلیقه آن بستگی دارد. به یاد داشته باشید ، یکی از مهمترین بخش های بازاریابی و برند طراحی آرم است. بنابراین ، بهتر است قبل از طراحی نهایی با یک گرافیست مشورت کنید.
- دوشنبه ۱۸ فروردین ۰۴ ۲۰:۵۸ ۶۸ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر