معرفی و یادگیری سبک های مختلف موسیقی
مضرات مشروبات الکلی بر مغز و سیستم عصبی
آهنگ جدید حسین زمان به نام «نمیشه نباشی»
نرم افزاری برای سرقت ادبی و تصحیح
فلج اندام ; انواع، علائم و درمان آن
آریتمی قلبی چیست؟ انواع، علائم و درمان آن
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نرم افزاری برای سرقت ادبی و تصحیح


راه هایی وجود دارد که می توانید متوجه شوید کدام قسمت از مقاله ای که می نویسید مشکوک به سرقت ادبی است یکی از این روش ها استفاده از نرم افزار بررسی سرقت ادبی است.

نرم افزاری وجود دارد که با لینک دادن به آنها و ارسال متن مقاله خود، به شما می گوید که در چه بخشی از کار خود شباهت هایی با مقالات و متون دیگر می بینید. هنگامی که با بازنویسی و بازنویسی آن قسمت‌ها، بخش‌هایی از کار خود را که مشکوک به سرقت ادبی هستند شناسایی می‌کنید، مشکل را حل می‌کنید و متن دست اولی را برای مقاله خود تهیه می‌کنید. اما چه گزینه هایی در نرم افزاری که این کار را انجام می دهد گنجانده شده است؟ آیا آنها را می شناسید؟

نرم افزار تشخیص و حذف سرقت ادبی شامل موارد زیر است. البته نرم افزارهای موجود در این زمینه به موارد زیر محدود نمی شود، بلکه این نرم افزارها از معروف ترین آنها هستند:

iThenticate;

دستور زبان (گالامالا)؛

Plag Tracker (ردیاب پلگ);

Plagscan;

Unicheck (یونی چک)؛

جستجوی سرقت ادبی;

copyscape (copyscape);

تورنیتین.

در بالای این عناوین نرم افزار iThenticate قرار دارد. این نرم افزار بیشتر توسط مجلات معتبر استفاده می شود.

این یک نرم افزار پایگاه داده جامد است. معنی این چیست؟ این بدان معنی است که کتابخانه آنها تقریباً تمام مقالات اصلی منتشر شده در روزنامه های معتبر جهان را در خود دارد. وجود این مقالات در آن، هنگام ارسال مقاله خود به نرم افزار، کار شما را با سایر آثار موجود در پایگاه داده آن مقایسه می کند.

در این صورت متوجه خواهید شد که در کدام قسمت از سند باید تغییرات لازم را برای جلوگیری از تقلب ایجاد کنید. این نرم افزار بسیار قدرتمند است. سایر نرم افزارهای نصب شده برای اهداف کلاهبرداری از روش های مشابهی استفاده می کنند و سعی می کنند به شما بگویند که چه بخش هایی از کار شما باید تغییر کند.

نرم افزاری برای بازنویسی و بازنویسی متون انگلیسی

نرم افزارهایی مانند Grammarly می توانند با تشخیص بیش از 250 فرم گرامری و املایی در متن اشتباهات را در متن شما پیدا کنند و حتی می توانند به شما نحوه تغییر و بازنویسی متن را بگویند.

ابزارهای مقاله نویسی انگلیسی دارای کتابخانه و پایگاه داده قوی هستند. آنها می توانند عبارات، جملات و کلمات جدیدی را برای ترجمه متن شما و ترجمه متن انگلیسی ایجاد کنند. این مقالات را در مورد تکنیک های بازنویسی در نظر بگیرید:

از نظر دستوری

نرم افزارهای تشخیص تقلب و تقلب اغلب در نسخه های رایگان و پولی ارائه می شوند. بدیهی است که نسخه های غیر رایگان جامع تر هستند و امکانات بیشتری را به کاربران ارائه می دهند. با این حال، اگر کیفیت نرم افزار خوب است، استفاده از نسخه رایگان می تواند کمک زیادی به شما کند و به شما در ترجمه کمک کند.

نسخه رایگان Grammarly همچنین به کاربران اجازه می دهد تا خطاهای املایی و گرامری را بررسی کنند. این نرم افزار نه تنها می تواند حمله را در بسیاری از کلمات و مقالات تشخیص دهد، بلکه به شما پیشنهادهایی برای تغییر جملات و کلمات متن می دهد. Grammarly همچنین می تواند به شما پیشنهادهایی برای بازنویسی کل یک جمله یا عبارت بدهد.

زنجبیل در حال تفسیر جمله است

نرم افزار دیگری که برای حاشیه نویسی و بازنویسی مقالات استفاده می شود Ginger Sentence Refresher است. این برنامه در دو نسخه رایگان و پریمیوم موجود است.

زنجبیل همچنین با شناسایی مترادف ها، عبارات و عبارات به شما کمک می کند متن را بازنویسی کنید. ویرایش، ترجمه و سایر خدمات نیز در چین موجود است. استفاده از این برنامه اصلا کار سختی نیست و با نگاهی به فضا و جنبه های مختلف استفاده از سرویس، نحوه استفاده از آن را به طور کامل درک خواهید کرد.

می توانید یک یا چند جمله را انتخاب کنید یا کل متن را در Ginger ترجمه کنید. این نرم افزار بیش از 60 زبان دنیا دارد و می توان از آن برای رونویسی و ترجمه به زبان های مختلف استفاده کرد.

کویل بات

Killbot گزینه دیگری است که به دو صورت پولی و رایگان در دسترس کاربران قرار دارد. برای استفاده از امکانات مختلف Parafreeze Killbot باید سراغ نسخه پولی آن بروید.

برای بازنویسی متون خود، آنها را به قسمتی از این برنامه بکشید و دکمه پارافراسی را فشار دهید. همه چیز خود به خود و خودکار خواهد بود. نرم افزار Killbot بسیار کاربر پسند است. بنابراین کار برای عموم مردم آسان خواهد بود.

نرم افزارهای زیادی برای بازنویسی و بازنویسی مقالات وجود دارد. هدف از ارائه این سه مورد، ارائه ایده ای از نحوه عملکرد برنامه های تعریف و بازنویسی بود. فقط کافی است کمی تحقیق کنید تا بهترین مورد را پیدا کنید و ببینید از کدام یک می توانید استفاده کنید.

وب سایت ترجمه رایگان و آنلاین

علاوه بر نرم افزارهای مختلف ترجمه، سایت های بازنویسی و بازنویسی نیز در وب وجود دارد. استفاده از برخی خدمات در این سایت ها رایگان و برخی پولی است.

وب سایت های ترجمه آنلاین ممکن است شامل موارد زیر باشد:

بهترین اسپینر؛ این رایگان است و خدمات را به بیش از 14 زبان ارائه می دهد.

spin rewriter (spin rewriter); خدمات مختلف پارافریز و امکان پرداخت هزینه استفاده ماهانه، سالانه و دائمی.

اسپینر هوشمند؛ طراحی ساده و شهودی برای کاربران مختلف و امکان استفاده از آن به مدت 3 روز به صورت رایگان.

Word-AI (کلمه AI)؛ استفاده از این برنامه به مدت 3 روز رایگان است و شامل زبان های مختلف می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.