آهنگ جدید آصف آریا به نام «عشق تو بسه منه عطرت همیشه رو مچ دست منه»
بهترین نوع لباس زیر برای مردان چیست و از کجا تهیه کنیم؟
آبپاش شکارچی برای روف گاردن
یک سالن زیبایی حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟
آهنگ جدید سالار عقیلی در تیتراژ سریال معمای شاه
دیزل ژنراتور: مکانیسم عملکرد، کاربردها و مزایا
جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

مزاياي استفاده از پمپ كارواش صنعتي


در اين مطلب قصد داريم شما را با مزاياي به كارگيري مه پاش در گلخانه، دامداري، گاوداري و رستوران ها آشنا نماييم و بر روي محصول فوگر (مه پاش) و مهمترين نكات در هنگام خريد مه پاش يا فوگر بحث كنيم. البته اين موضوع نبايد باعث شود كه شما بعد از خريد كارواش خانگي بدون هيچ علتي و تنها براي افزايش كاربري دستگاه كارواش خانگي خود لوازم آن را ارتقا دهيد. اگر براي گاوداري خود نياز به يك مه پاش داريد و نميدانيد كدام يك را خريد كنيد ، مي توانيد از كارشناسان ما درخواست مشاوره رايگان بفرمائيد. پس اگر صاحب يك مرغداري هستيد و يا قصد داريد كه يك سالن بزرگ از طيور را ايجاد كنيد، به شما پيشنهاد مي كنيم كه اين مقاله را تا انتها مطالعه كنيد. كلاس پمپ مه ­پاش بايد فشار بالا و هيدروليكي باشد تا فشار لازم در پشت نازل مه ­پاش را ايجاد كند تا بعد از اينكه آب از نازل عبور كرد به ذرات خيلي ريز تبديل گردد. در سيستم مـه پاش هاي مخصوص مرغداري از نازل هايي با خروجي آب بيشتر استفاده ميشود. در ايام قديم كه هنوز ايده تجهيزات و وسايلي مانند مه پاش مخصوص مرغداري اجرا نشده بود، براي ايجاد رطوبت از آب پاش استفاده مي كردند.
مه پاش مرغداري را براي راه حل مناسب در تامين يك زيستگاه ايده آل براي انواع طيور مطرح مي كنند. در برخي موارد نيز با ايجاد يك كانال پلاستيكي هواي گرم بر روي سطح سالن و يا بر بالاي سر پرندگان، مي توانستند رطوبت مورد نياز را تامين كنند. بازرگاني آب نيرو جهت ارتقا سطح كيفيت محصولات از نيروهاي ارشد فني و مهندسي در مجموعه خود بهره ­مند است. براي آنكه نظافت خود را انجام دهيد حتماً بايد از مواد شوينده تخصصي خودرو استفاده كنيد. همكاري مي ­نمايد. براي آشنايي بيشتر با مرجع تخصصي بازرگاني آب نيرو مي­ توانيد به سايت مراجعه نماييد و در صورت لزوم مي ­توانيد از طريق راه هاي ارتباطي موجود در سايت با اين مجموعه تماس بگيرد. يكي از ويژگي ­هاي اين سايت تخصصي، فيلم و مقالات آموزشي بسيار مفيد و كاربردي موجود در آن مي ­باشد. علائم ، قسمتها و موارد بسيار ديگري وجود دارد كه مي توانيم آنها را پوشش دهيم ، اما اينها رايج ترين هستند. اگر بخواهيد تعداد قابل توجهي از پرندگان را در يك محيط بسته نگه داريد، موضوع تامين زيستگاهي ايده آل دو چندان اهميت پيدا مي كند.چرا كه قرار است چندين هزار مرغ و يا هر پرنده ديگري را در يك محيط بسته نگهداري كنيم كه همگي آنها سالم و پر انرژي باشند. 
الكتروموتور(نوعي ماشين كه انرژي الكتريكي را به انرژي مكانيكي تبديل مي­ سازد) يكي از اجزاي لازم در پمپ مه­ پاش مي­ باشد كه داراي انواع متفاوتي است. كارواش بخار يك روش جديد براي تميزكاري و شستشوي ماشين ها و خودروها است كه علاوه بر كاهش بسيار چشمگير در مصرف آب سبب ايجاد توامندي هاي جديد در امور كارواش نيز شده است لذا آشنايي با نكاتي درباره ي تجهيزات كارواش بخار حائز اهميت است. در سال 1959 ، هانا قفسه شستشوي خود را اداره كرد تا اينكه اولين سيستم شستشوي مكانيزه ماشين را ساخت. در سال هايي كه مي گذرد شاهد رشد چشمگيري در صنعت پرورش طيور هستيم. مه پاش مرغداري با توجه به رشد چشمگير صنعت دام و طيور، توانسته فكر بسياري از پرورش دهندگان را به خود مشغول كند و به نوعي راه كارهايي را براي استفاده هرچه مؤثر تر و بيشتري را براي آن ها ايجاد كند. مرغ هاي مريض، ضعيف و يا بد حال رشد خوبي ندارند.
لطفاً در صورتيكه در مورد اين خبر، نظر يا سئوالي داريد، با منبع خبر (اينجا) ارتباط برقرار نماييد. در واقع شير برقي آب را مي توان شير الكترومغناطيسي در نظر گرفت كه با تحريك برق و ايجاد ميدان مغناطيسي محور سلونوئيد را حركت داده و با جمع شدن فنر ديافراگم، مسير عبور آب را باز مي كند. در هنگام انتخاب بهترين و مناسب ترين دستگاه پمپ كارواش، درك و دقت به دو اصطلاح زير حائز اهميت است بطوريكه هرچه اعداد بالاتر، نظافت صنعتي و شستشو سريعتر و پر قدرت تر انجام خواهد گرفت . شركت توليدي و صنعتي تكنو پارس با تماس مستمر با مشتريان خود و رفع مشكلات مرغداران و پشتيباني به روز و 24 ساعته توانسته اعتماد مصرف كنندگان توليدات خود را جلب نمايد . اما تعدادي از محصولات وجود دارند كه نسبت به خيس بودن شاخه خود حساسيتي ندارند و مي توانند شاخ و برگ خيس را تحمل نمايند. دستگاه مبل شوي براي شستشوي روكش صندلي و خود صندلي اتومبيل مي باشد كه با پاشش مواد شوينده بصورت كف و با استفاده از برس و نازل مخصوص شستشو صندلي خودرو ها راتميز مي كند . نازل مه پاش از جمله قطعات كليدي در مه پاش مي باشد كه در حين خريد آن بايد توجه لازم را داشت.
https://abniro.com/car-wash-pump/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B4/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.